Set Ramadhan Shaklee Yang Penuh Tenaga & Khasiat



Alhamdullilah, pejam celik Ramadhan sampai lagi kepada kita umat Islam yang penuh rahmat dan barakah. Syukur! Kami doakan dan menyucapkan selamat menyambut Ramadhan kepada semua muslim & muslimat.

Makin hampir dengan bulan puasa ni, maka berlega-lega lah di kepala masing-masing. Apa nak beli untuk bersahur / berbuka nanti. Dah terbayang murtabak, tepung pelita, air tebu, nasi tomato kan 😁.

Cuaca pada Ramadhan tahun 2017 ini tidak kurang hebat nya dari fenomena El-Nino tahun lepas. Boleh dikatakan mencabar hari-hari Ramadhan kita nanti. Tapi, InsyaAllah, setiap kesusahan dan dugaan itu ada pahala yang di janjikan Allah SWT.

Kami di #ShakeBersama ingin berkongsi Set Ramadhan Shaklee yang mampu memberi tenaga dan khasiat ketika kita umat Islam mengharungi hari-hari yang panas terik, dahaga, lapar.

Siapakah yang perlukan Set Ramadhan Shaklee?

Set Ramadhan Shaklee ini boleh diamalkan oleh setiap lapisan masyarakat, dari kanak-kanak, belia, dewasa, sehinggalah kepada warga emas. Malah ianya amat sesuai untuk kanak-kanak yang baru dalam ibadah puasa.
Untuk kanak-kanak, cukup sekadar Shaklee Meal-Shake & Performance Drink
Lebih penting lagi, Set Ramadhan ini amat sesuai kepada para ibu yang sedang hamil & menyusu badan. Secara meluas dan terbukti oleh para-para ibu, ESP Energizing Soy Protein mampu membantu penghasilan susu badan sepanjang hari.

Selain dari itu, Set Ramadhan Shaklee akan membantu kita untuk berpuasa dengan lebih bertenaga, mengelakan badan letih lesu akibat dari dehidrasi, serta membantu badan memperolehi nutrisi harian yang mencukupi walaupun sedang berpuasa.

Apakah Kebaikan Set Ramadan Shaklee?


Set Ramadhan Shaklee ini terdiri dari 3 product utama seperti berikut:

  1. ESP Energizing Soy Protein - Sumber protein lengkap, memberi rasa kenyang lebih lama. Membantu memberi tenaga berpanjangan sepanjang hari.
  2. Performance Drink - Membantu menghidrat badan, mengekalkan air dalam badan dan paras gulan dalam darah
  3. Meal Shakes - Multivitamin dalam bentuk serbuk yang lengkap dengan protein dan serat, Rasa French Vanilla yang lazat.

Bagaimanakah nak dapatkan Set Ramadhan Shaklee?

Harga set penuh Set Ramadhan ialah RM389.55 (incl GST). Click dibawah jika anda ingin membuat belian dengan credit / debit card.


Anda juga boleh berhubung dengan kami jika anda "Preferred" COD or CASH terms ataupun sebarang pertanyaan mengenai Shaklee seperti dibawah:

  • Call / SMS / Whatapps : 012-6723418 (Ika) / 012-6053418 (Mizi)
  • Email : nooratikah.rusnan@gmail.com / termizi88@gmail.com
  • Facebook : https://www.facebook.com/ShakeBersama/
  • ID : 1162696
*DISCLAIMER These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

Apakah itu Buah Pinggang Bocor (Nephrotic Syndrome)?

Tidak Elok Tidur Lepas Sahur / Subuh